Uråldrigaträdet i FG

HOHO! Det börjar luckta huvuduppdrag, men jag tycker att SSO teamet har varit väldigt smarta. Det känns som att det var en extra svår plats att lista ut liksom. Det har nämligen kommit ett Uråldrigtträd i FG-bergen. Ett ställe som liksom är ganska bortgömt. Vi vet ju egentligen inte hur länge trädet har varit där eller så. Men jättemånga har jag sätt varit där (då jag mötte 2 på vägen upp dit) och sedan på några bloggar. 
 
Men who knows, kanske är det bara vi som har inbillat oss att det har kommit dit nu? Det kanske har varit där ända sen förra huvuduppdraget, men det känns som att trädet kom nyss men ;)
Här är den! Bara de att det är lite immigt....
Det glittrar mycket i alla fall, hmm. 
Idolbild med trädet ;)
En en idolbild med en varg som stryker omkring där. Han har i alla fall ett väldigt stort leende...eller något sånt? 
Om man hoppar emot trädet så flyger man jättehögt! AASKUL XD
 
 
//Starstableryttarnas Bella
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

starstableryttarnasextra.blogg.se

Hej! Följ min RIKTIGA blogg, starstableryttarna.blogg.se Detta är bara till "spoilers" i uppdrag mm :)

RSS 2.0